Korduma kippuvad küsimused

 
K: Helistasin parklasse sisenemiseks tõkkepuul olevale numbrile, aga see ei avanenud?
V: Siin võib olla mitu põhjust - auto ei seisa tõkkepuule/väravale piisavalt lähedal või on parkla täis ning selles ei ole vabu kohti. Kõikidel nendel juhtudel teavitatakse Sind vastava häälteatega ("Värava avamiseks sõida palun värava ette", "Parkla on täis" jne.)
 
K: Minu numbrile on parkimisteenus avatud, aga sooviksin tasuda kaardimaksega, kuidas saan valiku teha?
V: Sellist valikut teha ei saagi, kui kliendile on teenus avatud, siis kajastub parkimine alati mobiiliarvel. Kui vastav teenus on keelatud, tuleb parkimise eest tasuda kaardimaksega.
 
K: Olen kõnekaardi kasutaja ja mingeid kuuarveid ma oma mobiiltelefoni operaatorilt ei saa. Kuidas tasun parkimise eest?
V: Kõik kõnekaardi kasutajad tasuvad parkimise eest kaardimaksega. Vastava SMS lühisõnumi, kuidas hiljem parkimise eest tasuda, saad juba parklasse sisenemisel.
 
K: Kas välismaalane ka tõkkepuu/värava avamise numbrile helistada saab? Kui jah, kuidas toimub parkimise eest tasumine?
V: Tõkkepuu/värava avamise number on tavaline mobiiltelefoni number, millele saavad helistada kõik, k.a. välismaa kodanikud. Kuna välismaalaste puhul mobiiliarvele parkimistasu lisada ei saa, siis nemad tasuvad parkimise eest kaardimaksega. Vastava SMS lühisõnumi, kuidas hiljem parkimise eest tasuda, saavad nad juba parklasse sisenemisel.
 
K: Kas mobiiliga parkimisel tõkkepuuga parklas on sarnaselt linnatänaval parkimisele ajalimiit?
V: Ei ole ajalimiiti. Kui tänaval parkides võib klient ära sõita nii, et unustab parkimise lõpetada ja parkimise limiit on siin vajalik, siis tõkkepuuga m-parklast hajameelselt  väljuda, ilma parkimist lõpetamata, ei ole võimalik - parklast ei saa lahkuda ilma, et ei helistataks parkimise lõpetamise numbrile.
 
K: Olen parkinud Tallinki D-terminali tõkkepuuga m-parklas näiteks 3 tunni ja rakendunud on päevatariif 7.00 EUR. Sooviksin vahepeal parklast väljuda ja mõne tunni möödudes tagasi tulla. Kas minu parkimine jätkub, s.t. saan parklasse sisse tasuta või pean uuesti alustama? 
V: Iga parklast väljumine lõpetab parkimise. Ka samal päeval parklasse tagasi tulles algab parkimine ja parkimise maksustamine uuesti.
 
K: Parklasse sisenemisel helistasin tõkkepuu/värava avamise numbrile ja vastus oli „Numbril on juba aktiivne parkimine". Mida see tähendab?
V: Oled sellelt numbrilt auto juba parkinud. Ühelt mobiiltelefoni numbrilt saab parkima panna ainult ühe auto. Alustamaks uut parkimist tuleb eelnevalt lõpetada vana.
 
K: Parklast väljumisel helistasin tõkkepuu/värava avamise numbrile ja vastus oli „Parkimist ei saa lõpetada, kuna numbril ei ole parkimine aktiivne". Mida see tähendab?
V: Parkimise saab lõpetada ja tõkkepuu/värava avada sama numbriga, millega parkimist alustati. Kuna paljud inimesed kasutavad mitut telefoni (töötelefon, isiklik telefon, kõnekaart vms), kontrolli, kas proovid parkimist ikka lõpetada numbriga, millega parkimist alustasid.
 
K: Parklast väljumisel helistasin tõkkepuu/värava avamise numbrile ja vastus oli "Viga numbri valimisel! Palun kontrolli parkimise lõpetamise numbrit!" Mida see tähendab?
V: Sinu mobiiltelefonilt on küll parkimine alustatud, aga süsteem ootab lõpetamiseks muud numbrit kui see, mille valisid. Kontrolli, kas valisid ikka sama numbri, mis on kirjas väljumisala juures oleval ekraanil/tõkkepuul.
 
K: Parklasse sisenemisel teavitati SMS-is, et parkimistasu lisatakse minu mobiiliarvele. Väljumisel küsiti ikkagi kaardimakset?
V: Tõenäoliselt on sel hetkel tegemist tehnilise veaga, kus Sinu mobiiltelefoni operaatori maksesüsteem ei vasta parkimise lõpetamise päringule. Parklast väljumiseks tasu parkimise eest kaardimaksega.
 
K: Milliseid pangakaarte kaardimakseks kasutada saab?
V: Kaardimakse terminal  aktsepteerib kõiki Eesti pankade poolt väljastatud deebet- ja krediitkaarte, rahvusvahelisi deebet- ja krediikaarte ning American Express'i (AMEX).
 
Kui Sul tekib küsimusi, kirjuta info@pargi.ee

Tõkkepuuga parklad, kus saad mobiiliga parkida

Tallink D-terminal

Hobujaama

Lastehaigla