Kuidas korraldada m-parkimist tõkkepuuga parklas
Eelised korraldaja jaoks
Tõkkepuuga parklal on parkimise korraldaja jaoks mitmeid eeliseid. Kuivõrd parklasse sisse- ja väljasõit on kontrollitav, on paremini tagatud ka tulude laekumine, mugavam parklakohtade broneerimise võimalus ning selgem ülevaade kogu parklas toimuvast.
Kui lisada mobiiliga parkimise võimalus, millega valdav enamus parkijaid on jõudnud juba 11 aasta jooksul linnatänavatel ära harjuda, on lisaväärtus veelgi suurem. Nüüd avaneb tööandja telefonidega parkijatel võimalus kasutada neile eraldatud limiiti ka tõkkepuuga m-parklas. Siin on tegu märkimisväärse käibega, mis siiani on tõkkepuuga parklatest mööda läinud.
Kes saavad teenust kasutada?
Mobiiliga parkimise teenus tõkkepuuga parklas on kättesaadav kõikidele Eesti mobiilsideoperaatorite klientidele. Teisisõnu - kõik, kes on senise 11 aasta jooksul saanud m-parkimist kasutada linnatänaval, saavad seda teha nüüd ka tõkkepuuga m-parklates. Parkimise eest tasumine toimub Telia, Tele2 ja Elisa klientide jaoks, kellel on m-parkimise teenuse kasutamine võimaldatud, mobiiliarvega.
Kliendid, kellele tööandja m-parkimise teenust kasutada ei võimalda, saavad parkimise eest tasuda pangakaardiga. Kaardimaksega tasuvad parkimise eest ka kõnekaardi kasutajad ja välismaalased.
NB! Kui parkimise korraldaja otsustab tõkkepuuga m-parklas kaardimakse võimalust mitte pakkuda, avaneb parkla tõkkepuu ainult neile, kellel m-parkimise teenuse kasutamine on võimaldatud või kellele on vormistatud parkimisluba.
Lahenduse eripära
Lahenduse tehniline eripära seisneb parkla nn avanemisvõtmes. Kui senini on harjutud parkimissüsteemides kasutama ID-vötit (erinevat tüüpi elektroonsed kaardid, vöötkoodiga piletid, zetoonid jne.) siis antud lahenduse puhul on selleks võtmeks mobiiltelefon! Seega on süsteem väga kasutajasõbralik - tänapäeval on igal autojuhil mobiiltelefon käepärast.
Mugav hallata
Süsteemi haldamine on parkla operaatori jaoks mugav. Parkla haldur saab kasutada on-line sidet st. tal on reaalajas ülevaade parklas toimuvast. Lisaks on läbipaistvaks tehtud kogu aruandluse pool.
Kuidas süsteem toimib?
Telia, Tele 2, Elisa operaatorfirma klient helistab parklasse sisenemisel spetsiaalsele numbrile. Viimane on loetav kliendi ees oleval kinnise tökkepuu poomilt vöi vastavalt LED tabloolt. Väljumisel helistab klient väljasöidusuunal kuvatud juhuvalimiga ehk nn. random-numbrile, mille järel teostatakse arveldus tema mobiilkontol ja klient väljub parklast. Vastaval kontol vahendite puudumisel (vöi ei ole neid piisavalt) informeerib süsteem klienti SMS-teel ja klient kasutab väljumisel kaardimakset. Lisaks teavitab süsteem klienti ka iga toimingu järgselt SMS-ga.
Kui autoomanik soovib võimaldada parklast väljasõidu õigust kellegi teise jaoks, on lisamugavusena loodud spetsiaalne SMS-i abil toimiv volitamise võimalus.
Maaomanikule
Kui Sul on kasutult seisev maatükk, mille soovid teenima panna, saada meile info tulevase parkla asukoha, planeeritavate parkimiskohtade arvu, soovitud tariifide ja parkla konfiguratsiooni kohta (mobiilimakse, mobiilimakse ja kaardimakse) kohta aadressile info@pargi.ee
Saadame Sulle info ja tutvustuse tõkkepuuga m-parkla võimaluste kohta, ja teeme Sinu vajadustest lähtuva pakkumise.